خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/01 - 14:48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی تشریح کرد

تلاش رسانه‌های غربی برای منحرف کردن افکار عمومی از تنش‌های داخلی آمریکا

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس اعتقاد دارد موضوع حمله به تاسیسات هسته ای کشورمان صرفا با هدف منحرف کردن افکار عمومی نسبت به درگیری ها و ناامنی های داخلی آمریکا است.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با ابراز نگرانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از حمله نظامی آمریکا به تاسیسات هسته ای کشورمان، گفت: کاخ سفید همواره تلاش کرده با ایجاد هراس سیاست های خودش را محقق کند که موضوع یاد شده نیز در این راستا قابل ارزیابی است.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استراتژی استفاده از زور و تهدید برای رسیدن به اهداف مشخص شده محور گفتار و اظهارنظر مقامات آمریکایی بوده که تهدید ایران به حمله نظامی مصداق بازر آن است.



وی ادامه داد: ایران هیچگاه درصدد تنش نیست اما بدون شک در برابر دشمنان و متهاجمان ایستادگی خواهد کرد و این واقعیتی است که فرماندهان نظامی آمریکایی از آن به خوبی مطلع هستند و هراس دارند.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع حمله به تاسیسات هسته ای کشورمان از سوی یک رسانه غربی منتشر شد که بیشتر با هدف منحرف کردن افکار عمومی نسبت به درگیری ها و ناامنی های داخلی آمریکا است./



پایان پیام

  • کد خبر : 308488
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار